15 Ocak 2011 Cumartesi

ChamPale Review in İzmir Mac

İzmir'e açılacak MAC mağazasının herkes tarafından beklenen açılış tarihi 17 Ocak olarak duyurulmuştu. Bloggerlara özel olarak hazırlanan lansman gecesi davetiyesinde ise "2011 yılının ilk koleksiyonu ChamPale tüm Türkiye'den önce ilk olarak İzmir Mac mağazasında size özel lanse edilecek" ibaresi yer alıyordu...
Ancak oraya varmadan bir kaç arkadaşım aradı Mac'e gidip alışveriş yaptığından bahsetti, şaşırdım lansmandan önce satışa mı başladılar ala ala dedim...
Davetiyede yazan saatte 8'de hep beraber oraya varmıştık, insanlar içeride hala makyaj yaptırıyor ürünleri deniyordu, e hadi gidelim bakalım içeri diyerekten bulunduğumuz yerden kalktık.
Uzun uzadıya anlatmayacağım bizler için hiç bir hazırlık yapılmamıştı, insanların lansman için geldiğimizi söylediğimizdeki yüzlerindeki şaşkınlık bile hayret vericiydi. Neyse ben geceden fotoğraflarla sizleri başbaşa bırakıyorum. 
Gecenin özetini geçmemi isterseniz ise;
İzmir'in rehavetine daha ilk günden kapılan MAC İzmir gibi mütevazi bi açılışa sahne oldu... Hala düşünüyorum cidden acıldı mı acaba:)

Tekli Far Koleksiyonundan bir görüntü:)

Bu yıl takma kirpikler çok moda, tabi takabilene:)

 Yakından bakış


 Fazla ışıktan tam anlaşılmasada ChamPale far paletiyle yapılan makyaj.


Lip-Stick Swatches

Koleksiyonu toptan bir değerlendirmem gerekirse renk olarak nude tonları seçilmiş olsada benim için çok parıl parıl bi koleksiyon kendileri. Tabi bunda benim fazlasıyla beyaz tenli olmam etkili, yoksa esmer tenlere parıltının gerçekten yakıştığını düşünüyorum... Ürünlerin yapıları çok hafif öyleki bir iki defa üzerinden bastırarak geçmek zorunda kaldım:)


Gecenin sonunda ise evimde yüzümdeki makyajı göstermek için çektiğim foto huzurlarınızda. Daha çok cildim üzerine takıldım makyajım yapılırken  Studio fix fondöten kullandı cildimde, sonuçtan memnunum. Açıkçası ben kendime bir tane pudra edinmek istiyordum ama fondötenin daha dogru bi seçim olduğunu doğruladı Rıfat:) Gözüme kullanılan farlar ise bu koleksiyona ait değil.

Peki Mac İzmir nerde diye soran arkadaşlarım oldu posttan sonra, Mac İzmir Alsancakta Nursacenin sokağında, Steve Madden'in sırasında, Gloria Jeans'in karşısında. Kafanızda tam bir nokta oluşturdum dimi, ne güzelde tarif verirmişim aman =)

2 yorum:

Glow Twist dedi ki...

Tatlım çok güzel bir açılış olmasa da nihayet üvey evlat muamelesinden kurtuldu İzmir.
Bu arada sana yapılan makyaj da çok güzeldi,ama daha sakin bir zamanda gidip bakmalı,kalabalıktan pek anlayamadım neye baktığımı...
Birşey daha:çektiğin resmimi primadonna1935@hotmail.com a yollayabilirsin,teşekkürler şimdiden(glowtwist)

Unknown dedi ki...

resimler süper ;)