15 Şubat 2011 Salı

İstanbul Dönüşü Çantam

İstanbul dönüşü çantamı temizlemek için içindekileri döktüğümde şöyle bir fotoğrafını çekeyim dedim. Ufak tefek şeyleri bi kenara fırlattım tabiki:) İlk olaraaak

1. Numara da LUSH'tan Tea Tree Water tonik. Bu aralar yeşil çayı içmekle yetinemiyorum fıs fıs yüzüme sıkınıyorum. Şu ana kadar en memnun kaldığım tonik bu. Ne bazı tonikler gibi yapış yapış bi his bırakıyor nede içeriğinde alkol olanlar gibi cazır cazır yakıyor. Yaz döneminde buzdolabında saklıyorum o sıcaklarda iyi geliyor. Makyaj üstüne sıkılabilmesi de büyük avantaj:)

2. Numarada Markafoninin IFW'de verdiği güzel mi güzel defter var.
Çok beğendim beğenmesine ama maaleseef çok da üzülüyorum kendi kendime beğendiğime. Benim garip bi huyum var elim varıpta bişey yazamıyorum karalayamıyorum , çok hoşuma gidince böyle defter falan :( Kitaplığımda böyle birkaç defterim daha var, bir ara onları da paylaşırım sizle...

3.  İstanbul dönüşünde beni en çok güldüren şey, Bambi cafenin ıslak mendili, İstanbula gelipte Islak Hamburger yemeden dönermiyim hiç:)

4. Burnu akan birini gördümmü hemen elimde mendilimle koşturuyorum. "Yok saol benim mendilim var" diyorlar, "lütfen amaa bi dene :)" diyorum. Görende Selpağın satış elemanı sanacak. Bu yeni seriden losyonlu mendillere bayılıyorum, burnu hiç tahriş etmiyor çokta tatlı krem gibi kokuyor.

5. Samsung Galaxy Lite i5700 Android cep telefonum.

6. Bir hafta boyunca her seferinde 4 kat inip çıkıp yeni kart edinmekten beni kurtaran sevgili pass kartım:)

7. Defile aralarında sık sık basın odasına çıkıp fotoğrafları aktardığım taşınabilir diskim.

8. Blistex dudak koruyucum. İlk sürdüğünüzde karamelimsi bir tad gelsede bir süre sonra içindeki mentolvari bişeyler yüzünden dudakları bir karıncalanma hissiyatı kaplıyor. İşte bu nedenden dolayı siz siz olun yanlız başınızayken bu koruyucu kullanın sevgilinizle birlikteyken 11 numaralı Neutrogena koruyucu devreye giriyor. ;)

9. Çantamda yer kaplamayan Minik Sephora Coconut  Parfümüm.

10. Bu soğuk kış günlerinde kurayan çatlayan ellerim için kurtarıcı kremim. Aynı zamanda tırnaklarıda güçlendiriyormuş, sanırım faydası var:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


14 Şubattaki Kandil ve Sevgililer gününü bir arada kutlama çabası sorunsalını, esprili bir şekilde dile getirmeye çalışan arkadaşlarımın varlığından bunaldığımdan dolayı dün size birşeyler yazasım bile gelmedi hiç, kusura bakmayın:)

Öpüyorum Hepinizi,Geçte Olsa Herşey Toptan Kutlu Olsun:)

4 yorum:

Cem AKKÖK dedi ki...

ama insan bana bir teşekkürlerini sunar sevgili Hayrettin Ertürk' ün arkadaşı can dostum Cem AKKÖK' e emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum falan gibi... Güzel hamburgerler ve sırf benim değiştirilen duş vanası falan ohooo takip etmem ben bu blog u bi daha :D:D

Cocorosie dedi ki...

Ahaha koptum gulmekten,bn sana hep.tsHklerimi ve selamlarimi yolluyorum vallahii:) iletmeyenler utansinn;))

alper yılmaz dedi ki...

Pass kart bende çok sevdim onu :)
basında bile yoktu ayrıcalıklıydık :))

Cem AKKÖK dedi ki...

ewet iletmeyenler gerçekten utansın ama bu yazının editlenmesi gerektiği gerçeği halen değiş değil bu da biline :D:D dsadsa