2 Şubat 2011 Çarşamba

Valiz Toplamaca...

Bendeniz bu saatte hala valiz toparlamaya çalışırken yaz saatlerinin kış seyahatlerinden neden daha çok sevildiğini bir kez daha anladım. Yazın valizime aşağı yukarı 30-35 parça tıkıştırabilmişken şuandaki skorum 2 elin parmağını geçmiyor maalesef, pufidik kazaklarımız sağolsun valizlerimizde bolca yer kaplamakta...
Ha bu arada valizini topluyorda nereye gidiyor bu kızcağız diyenleriniz vardır içinizde. Durumlar tam kesinleşene kadar size bahsetmek istemedim. Ama artık biletimide aldığıma göre söyleyebilirim.
Fashion Week yolcusu kalmasın birrr ikiii :D


Fashion Week süresince Zelfist bünyesinde fotoğraflarımı çekiyor olacağım. Yakamda kırmızı karanfilim yok ama kafamdaki kırmızılıkla beni tanıyabilirsiniz sanıyorum:) Görürseniz gelin çekinmeyin selam verin muhabbet edelim.

Özetlemem gerekirse Fashion Week'i burdan takip edebilirsiniz;)

1 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Vallahi fotoğraflarını yorumlarını burada bizimle paylaşman beni çok mutlu eder. Dünyadan bir haber olurum :) orda olamayacağım için sayende Canlı canlı buradan takip ederim bende gelişmeleri