26 Temmuz 2011 Salı

Adaland Sea Park

Yazın ilk aktivitesi arasında sayabileceğim bi günümüzü Adaland seaparkta geçirdik.Yurtdışındaki sea park'ları gidip görenlere tek taksiyem o güzel anılarıyla evde oturmaları öyle bir beklentileri varsa bulamayacaklar çünkü:)
Bizim için amaç birlikte olmaktı o yüzden keyfimizi bozmadık. 

Kısaca kendi tanıtımlarından yazıyı aktarıyım size;

Eşsiz olan bu parkta Turkiye'de ve hatta bütün Avrupa'da bulunmayan unutulmaz aktiviteler sunulmaktadır.
Hoşgeldiniz karşılamasından sonra, parkı ziyaret eden herkese shorty “dalgıç kıyafeti” , deniz gözlüğü ve snorkel verilmektedir. Daha sonra ziyaretçilerimiz gün boyunca birlikte yüzecekleri rengarenk canlıları inceleyebilecekleri akvaryum galerisine alınacaklardır. Bu renkli su dünyasını keşfettikten sonra tropik plajımıza geçilmektedir. Bu kumdan oluşan plajımızda gölgelikler ve şezlonglar bulunmakta ve bu tropik kumsal plaj gün boyu ziyaretçilerimiz hizmetindedirler.
Bu tropik macera ile kendinizi şımartın !
Bu parkımızda ziyaretçilerimiz istedikleri zaman tropik resifimizde rengarenk tropik balıklar ile yüzebilmektedir. İstedikleri zaman Manta havuzunda zararsız ve dost canlısı vatozlarımız ile yüzebilir ve onlar arasında yürüyebilmektedir.
Çocuklar için ise güvenli ve ılık havuzda oynama imkanı vardır. Ayrıca bütün gün dost canlısı yunuslarımızı izleyebilirsiniz. Tembel tatlı su nehrinde yüzebilir ve rahatlayabilirsiniz. Ayrıca timsahlarımızı keşfedebilirsiniz. Saat 14:00 ve 16:00 da vatozlarımızı el ile besleyebilirsiniz.
Bu parkımızda öğlen yemeği olarak lezzetli menulerimizden birini seçebilir ve tepe restaurantımızda muhteşem bir manzara eşliğinde öğlen yemeğinizi alabilirsiniz.
Macera düşkünleri küçük bir ekstra ücrete tabii olarak kafes içinde köpek balığı havuzuna girip kafes içinde snorkel yapabilmektedir. Kafes içinden bu canlıları inceleyip onların fotoğraflarını çekebilme olanağı sunulmaktadır. Yunuslar ile yüzme programımız bu parkımızda da ekstra ücrete tabii olarak yapılabilmektedir. Yunus ve fok şovlarını izleyebilmek için şov saatlerinde Yunus Parkımıza geçip, şov sonunda Deniz parkımıza dönebilirsiniz.
Cennette bir gün gibi ... Adaland Seapark'ta bir gün !



Köpek balıklarıyla yüzün dediği kısmı kısaca özet geçmek gerekirsek; tel bir kafes içinde bi metreyi geçmeyecek boydaki köpek balıklarının bulunduğu havuza şöyylee bi daldırıp çıkarıyorlar. Yunuslarla yüzme programının eksra ücret diye bahsettiği 150milyon civarı bir fiyattı, zaten yunusların bu parklarda çektikleri çileyi bilmeyen yok.. Fok falan zaten yoktu:) Bakın timsahımız var dedikleri timsahı görebilmek için büyüteçle bakmanız gerekiyordu:)
Vatozları cidden ellimizle besledik bi o tuttu galiba, vaatlerine bakınca:) Rengarenk balıkçıklar var dedikleri havuz içindeki balıklar iki elin parmaklarını geçmezdi. Kaydırağımız var demişti çocuklar oyalansın için 3 metrelik kaydıklarlar koymuşlar 3 tane bide kendilerinde akıllılık yapıp sonlarını kapatı vermişler. Erkek arkadaşım bütün topuklarını yardı! Adam gibi yüzülecek tek havuz bile yoktu zaten:)

Arkamda görünen mercanlarda plastik ortada balık yok gördüğünüz üzere:)

Uzun lafın kısası; Seaparka gitsekmi diyenler boşuna para harcamayın derim ben, hemen yandaki adaland aqua parktaki keyif çığlıkları içimizde kaldı, daha az paraya oraya gidin:)He genede nolursa olsun biz gidicez derseniz öglen 1 buçuk gibi sıkılmaya başladığınızda vatozları besleyen amcayı bulun. Gününüze muhabbetiyle keyif katsın:)






 





















3 yorum:

esinspiration dedi ki...

ıhh..inanılmazz, ayıp denen bişey var deseydiniz ya çıkarken..Keşke kaydırak keyfi yapsaymışsınız, malum ona doyum olmuyor.Gidip görmeyi düşünüyordum, iyi ki post yapmışsın bu konuyu, teşekkürler :)

Cocorosie dedi ki...

biz yandık başkaları yanmasın dedik, kapısından içeri girip gezme talebinde bulunursanız dediklerimize hak verirsiniz zaten:) ama sanırım gezdirmezler bile:D

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

ahahaha :) süper çok güzel yazmışsın cnm ;)