30 Eylül 2011 Cuma

İstanbul Design Week'teyim

Tasarımım ile İstanbul Design Weekteyim.. İstanbuldamısın derseniz yok İzmirdeyim.. Uğraşmam gereken başka kişisel işlerim var diyip aradan çekilmek istiyorum :)
Okulumuz önce bizleride tasarımlarımızla beraber götürme kararı almıştı ancak sonrasında nasıl bir süreç gelişti bilmiyorum, bizlere her zamanki gibi bütçe çıkmadı, aman ya boşverin tasarımcıları dendi,üstüne bide benim işim gücüm çıkınca, bende kalkıpta gidemedim İstanbula.
[Bu  noktada Merve'ye teşekkür etmeliyim fotoğraflar içiinn :) ]


Fotoğrafta gördüğünüz tasarımım biraz garip gelebilir etek ters giydirilmiş, yaka abuk bi şekilde takılmış.Güzelim konseptim halk anlasın diye tek bir cümleye indirgenip ismi değiştirilmiş. Telefon trafiğinden sonra düzelirmi göreceğiz hep beraber:) 

Giden gezeniniz olursa fotoğraflarını bekliyorum :)
Benimle beraber 3 arkadaşımında kıyafetlerini standımızda görebilirsiniz. 
Ayşegül Dabak Afet - Fulden Dikici





  Ece Evrendilek



Bu ülkede tasarımcı olmak mı diyorum, derin bir nefes alıyorum!



7 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

Çok güzeller, tebrik ederim. Özellikle mankenlerin şekilleride çok hoş.

http://www.rainbowgatherer.blogspot.com

sarışın mamba olmaz mı? dedi ki...

vay bee bu işin okullusu olmanı çok kıskandım doğrusu ...bende geçen yıl istanbulda açılan ESMOD'a gittim Workshop'larına katıldım çok istememe ragmen eğitim ingilizce olduğu için (bendede seviye bildiğin sıfır! ) gidemedim vesselam.ilkokuldan mezun olduğum yıl mahalledeki dikiş kursuna gittiğimden beri dikiş makinem var ama..yapıyorum kendi çapımda bişeyler. hayallerini geniş tut şekerim bol şans bu yolda :))

http://mamba-baslikbulamadim.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

sen bana anlat hemen düzeltiyim :) derim menejeriyim :):)

Cocorosie dedi ki...

ay düzelt vallahi tatlım , eteğin arkasını önüne çevirmişler:D boynundaki ne oldugu belli olmayan şey ise bildigim bi collar ama onu bile takamamışlar:D etekte belin daha üstünde olması gerek,böyle bak:

http://www.haberhurriyeti.com/HaberDetay/DigerHaberResimleri/Buyuk/98e9.jpg

komedi ya:D

Cocorosie dedi ki...

@mamba
benim hayallerim olabildiğine geniş tatlıımm teşekkürler iyi dileklerin için, sende bence en kısa zamanda bi ingilizce kursuna başla, önüne ne kapılar açacagı bilinmez:)

@Rainbow Gatherer
Çok güzel değilmi gerçekten mankenler, bende çok begeniyorum hem duruşlarını hemde futuristic yapılarını:) Teşekkürlerr

Peaceinwonderland dedi ki...

Zor çok zor!
http://www.youtube.com/watch?v=vTj_4sYlPJ4
30sn :d

Cocorosie dedi ki...

Allah iyiliğini versin haha:D