29 Temmuz 2012 Pazar

Palma De Maiorca





Bu guzel kareler nerden geliyor diyenleriniz icin hemen ufak bir haritayla neredeydim ozetliyordum.


Guzel mi guzel balearic adalarindan Mallorcadaydik arkadaslarimla beraber. Anlatilmaz yasanir tanimina uyan cennet gibi bi yerde... Gecen sene en guzel tatil rotalarindan biri secilmis. Ibizanin meshur isminin yarattigi sahtelik bu adada yok.. Fiyatlar ucmuyor, insanlari hala tatli, yerel, sicaklar... Bi sonraki yazida neler yedik neler gordukle ilgili olsun :)

5 yorum:

ESRA dedi ki...

harika bir yer sabırsızlıkla diğer postları da bekliyrm...;)

Unknown dedi ki...

beni bitirdin idil ne güzel yer allahım beni de götür zaten denizsizlikten ölüyorum :)

What's Next dedi ki...

çok güzel, çok çok güzel, daha fazla fotoğrafı sabırsızlıkla bekliyor olucam :)

Adsız dedi ki...

deniz harika görünüyor yaa bakmadan yorum yapmadan geçemedim :)

Cocorosie dedi ki...

Denizi goren yorumu birakmis vallahi :) gorundugu kadar harikaydi inanin:)) hep yorum bekliyoruum sizden :)