25 Aralık 2012 Salı

Instagram Diary 7

Uzun zamandir yazamiyorum farkindayim... Tezdi, projeydi, Turkiye Italya arasinda git geldi derken, blogu fazlasiyla ihmal ettim. Neyse ki mailleriniz beni kendime getirdi! Burdayim yasiyorum, yeni yilla beraber daha aktif olacagima soz veriyorum!

I know I was disappeared for a while because of thesis, final project, flying between Italy Turkey... I couldn't find time to write new posts. But I am glad that your mails awake me ! I promise I will catch up with you, in new year!



Mr. pysco banyo penceresinden rontgencilik yaparken.

Ev arkadasimin muhtesem cupcakeleri.
My flatmate's incredible cupcakes. I will miss her.

Saint Nicholas cikolatasi, Hollandali arkadasimdan, afiyetle yendi..
From my Dutch friend. Saint Nicholas chocolate.

Son hava durumunu veriyordum. Karliydi :)
Latest forecast reports, it was snowy!

Duomo meydaninda geyiklerini kaybeden noel babamin drami.
Santa Claus lost his deers. What a tragedy in Duomo square :) 

Report from Navigli

Hindistancevizi ve cilegin muthis bulusmasi!
Coconut & Strawberry!


2 yorum:

Unknown dedi ki...

senın blogu özlemişim :)

Grace Happy dedi ki...

milano milano :) derim bitiriirm orayada kar cok yakısıyyor o ciko ya bayıldım ya ben :)